Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Η Zaragoza μου

Σημερα το πρωι γυρνωντας απ' το μαθημα ειδα μαθητουδια (διαφορων ηλικιων) γυρω απο τον Στοχαστη του Rodin αλλα και γυρω απο αλλα αγαλματα του, καθισμενα καταχαμα με ενα μπλοκ ζωγραφικης ετοιμα να αποτυπωσουν την τεχνη που εβλεπαν μπροστα τους...
Χαμογελασα αλλα φυσικα η φωτογραφικη μηχανη χαλαει οταν πιο πολυ τη χρειαζεσαι
και ετσι δεν εχω φωτος καινουργιες να σας δειξω!
Αλλα εχουμε κι αλλη τεχνη εδω και καιρο στα μερη μας, κι ακομα δεν αξιωθηκα να παω.
Ειναι η εκθεση ζωγραφικης Selecta που οργανωνεται απο το Πανεπιστημιο της Zaragoza στο κτηριο Paraninfo και εχει ως υποτιτλο απο τον Picasso ως τον Greco
περισσοτερα εδω
Και θεωρω υποχρεωση μου να αναφερω τον μινι - κινηματογραφικο κυκλο που ετοιμαζει το Τμημα Νεων Ελληνικων του Πανεπιστημιου της Zaragoza και ειδικοτερα ο καθηγητης Μανολης Γιατσιδης.
Τρεις Ελληνικες Ταινιες,
ξεκινωντας απο τον Αλεξη Ζορμπα του Μιχαλη Κακκογιαννη αυτην την Παρασκευη 26 Φεβρουαριου,
συνεχιζοντας με το Ρεμπετικο του Κωστα Φερρη στις 12 Μαρτιου
και κλεινοντας με τον El Greco του Γιαννη Σμαραγδη στις 19 Μαρτιου.
περισσοτερες πληροφοριες εδω
Αναφερω αυτα μονο αν και καθημερινα ανακαλυπτω ολο και πιο πολλα που μου τραβαν την προσοχη και με χαροποιουν σ' αυτη τη πολη!!!


Καλα να περναμε και Καλο Σαββατοκυριακο...

4 σχόλια:

Νίκος-Εμμανουήλ είπε...

Αχ, πόσο ζηλεύω την πολιτιστική ζωή των μεγάλων πόλεων!...

Καλό Σαββατοκύριακο!

;)

Vicky Rouska είπε...

Απ' ο,τι έχω καταλάβει πρέπει να γίνεται πολύ αξιόλογη δουλειά στο Πανεπιστήμιο στο τμήμα των ελληνικών. Μπράβο σε όσους συμβάλλουν!

Καλή συνέχεια, brujita, σ' αυτή την όμορφη πόλη!

brujita είπε...

Γεια σου Νικο-Εμμανουελ! Κι εγω τη ζηλευα πριν και τωρα ευτυχως την απολαμβανω! :) Για οσο μπορω! Η Zaragoza εχει για μενα το χρυσο συνδιασμο! Ειναι μεγαλη πολη με καλλιτεχνικες και αλλες προτασεις αλλα οχι τοσο μεγαλη ωστε να χανεσαι, εχει κατι απο χωριο! :)
Τα φιλια μου!

brujita είπε...

Βικυ μου σε ευχαριστω! Κι εγω πιστευω οτι γινεται καλη δουλεια αλλα οπως ξερεις σ' αυτες τις περιπτωσεις συνηθως γινεται απο μοναδες ή μικρες ομαδες! Πολλα φιλια!