Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Δεκα πραγματα που αγαπω

Να ειναι καλα ο Φωτης που με εκανε με μια προσκληση/προκληση να ξαναπιασω το μπλογκακι μου!
Απαντω λοιπον εστω και καθυστερημενα (και μετα απο πολυ σκεψη) στα Δεκα πραγματα που αγαπω:

~ την τεχνη που τελευταια με εχει απορροφησει και που παντα με μαγευει και με κανει να ξεχναω τα ασχημα...
~ τις βολτες ενα χειμωνιατικο απογευμα ή βραδυ (συνηθως γυρνωντας απο καπου και οχι πηγαινοντας) με καλη παρεα ή μονη αλλα με καλες ιδεες στο μυαλο...
~ τον ανηψιο μου Δ. που ειναι αυτος που πιο πολυ ανυπομωνω να δω οταν προσγειωνομαι στην Ελλαδα...
~ μια ζεστη σοκολατα (ή εναλλακτικα γαλα με colacao)
~ τη θαλασσα
~ την επικοινωνια που για μενα ειναι υπεροχη οταν υπαρχει (και συγκεκριμενα:)
~ μια καλη συζητηση με ανοιχτομυαλους ανθρωπους, σαν κι αυτες που σου δινουν την αισθηση οτι εχει μπει ο ενας μεσα στο μυαλο του αλλου και μοιραζεται, ταξιδευει και επικοινωνει...
~ το σινεμα, μια καλη ταινια, μια αναλαφρη ταινια, μια δυσκολη ταινια, οτιδηποτε αναλογα με την διαθεση, την αισθηση που δινει το να ανακαλυπτεις παντα κατι καινουργιο σε μια σκοτεινη αιθουσα (ή σε ενα σκοτεινο σαλονι)
~ το σκιρτημα, με μια λεξη, με ενα βλεμμα τυχαιο, με ενα αγγιγμα...
~ στιγμιοτυπα: φωτογραφιες που εχω στο κεφαλι μου, ανθρωποι, τοπια, το Παρισι, χειρονομιες, δεντρα, χρωματα, εν γενει η ταινια που συνεχιζω να μονταρω στο μυαλο μου...

6 σχόλια:

Juanita La Quejica είπε...

Δύσκολο να τα βάλει κανείς σε μια σειρά. Και το χειρότερο; Όσο περνούν τα χρόνια, τόσο μικραίνει ο κατάλογος, digo yo. Un beso.

Ανώνυμος είπε...

Αλήθεια, θα μπορούσα σχεδόν όλα αυτά να τα βάλω κι εγώ στη λίστα μου, αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμ όλα στη ζωή. Είναι πολύ μικρή κι εμέις ακόμα μικρότεροι. Δε συμφωνώ πάντως με την Juanita, νομίζω ότι όσο περνάνε τα χρόνια να γνωρίζουμε καλύτερα τι πραγματικά θέλουμε αφήνωντας στην άκρη ανούσιους πόθους**

brujita είπε...

Juanita μου, δεν ξερω αν μικραινει ο καταλογος ή αν γινεται πολυ πιο ξεκαθαρος. Θα μπορουσα επισης να βαλω τις ατελειωτες ωρες φαγοποτιου με καλους φιλους... Φιλια!

brujita είπε...

Φωτη, σε ευχαριστησα για την προσκληση; Το ξερω οτι θα μπορουσες να εχεις μια παρομοια λιστα, οπως κι εγω με τη δικια σου, εκτος βεβεια απο τα παιδακια σου μιας και ακομα δεν εχω την ομορφη αυτη εμπειρια. Τα φιλια μου!

NdN είπε...

Η θάλασσα...ναι και εμένα κι ας μην την έγραψα στη δική μου.

Θα συμφωνήσω και εγω με τους προλαλησαντες σχετικά με το μέγεθος της λίστας όσο μεγαλώνουμε. Μάλλον κατασταλάζουμε ή ίσως καταλαβαίνουμε ότι κάποιες "χαρές" είναι σημαντικότερες από άλλες.

brujita είπε...

Νικο σιγουρα η λιστα δεν θα ηταν ακριβως η ιδια πριν δεκα χρονια, αν και η θαλασσα ειναι για μενα σταθερη αξια! (και μου λειπει εδω που ειμαι!)